Сьогодні: 25.10.2025
27.03.2025
1 хв читання

УЗ підвищує тарифи, виходячи не з економіки, а зі своїх збитків, і це неправильно

УЗ підвищує тарифи, виходячи не з економіки, а зі своїх збитків, і це неправильно
УЗ підвищує тарифи, виходячи не з економіки, а зі своїх збитків, і це неправильно
журналіст:

“Укрзалізниця” розраховує вартість вантажних тарифів не на основі реальної економіки, а виходячи зі своїх збитків, що є неправильно, і може стати перепоною у майбутній відбудові України.

“Збільшення тарифів не відповідає інфляційним змінам. УЗ завжди хоче більше, і завжди відштовхується від своїх збитків. Останні три роки Укрзалізниця наполягає на тому, що вони несуть збитки у пасажирських перевезеннях, плюс вони зазнають ударів ворога по своїх об’єктах. Мають, в принципі, рацію. Але це все-таки держпідприємство, яке дотується з бюджету. Але припустимо, я отримувач послуг будь-якої компанії. І тут до мене приходить директор компанії, і каже: слухай, ти мені платив завжди 300 гривень, а з наступного місяця ти мені будеш платити 500 гривень. Але будеш отримувати ті самі послуги. Якісні вони, неякісні, все буде те саме, але будеш платити більше. А на питання, а чому я маю платити більше, він скаже: тому що в мене збільшилися видатки”, – пояснив експерт. 

Він також зауважив, що збільшення тарифів може вплинути на повоєнну відбудову – адже інвесторам доведеться переглядати та зменшувати бюджети, щоб оплатити дорожчу логістику. 

“Вся відбудова, скоріш за все, буде проходити через бюджет. І ось – певна країна як інвестор візьметься, розробить проєкт відбудови певного інфраструктурного об’єкту, отримає якусь калькуляцію, виділить на це кошти, найме працівників, найме виконавців. Відповідно, буде закладена певна сума коштів на логістику. А тут раз – і зміна тарифів. Ну, тоді буде переглянуто бюджет цього інвестора. На жаль, тільки так це працює”, – зауважив Сайгак. 

Нагадаємо, раніше у ФРТУ заявили, що ситуація зі збитковістю пасажирського напряму в Укрзалізниці дуже нездорова, і потребує реформування – тому що постійне субсидування цього напрямку за рахунок бізнесу викривлює економіку та спричинює закриття підприємств. Також там нагадали, що субсидування пасажирського сегменту за рахунок прибуткових напрямів суперечить європейському законодавству, яке має імплементувати Україна.

Долучайтеся до нашої спільноти в соцмережах
та будьте в курсі останніх подій

Залишити відповідь

Your email address will not be published.

Удари кийками й застосування шокерів: чому розширення повноважень Нацгвардії поставили на паузу
Попередня новина

Удари кийками й застосування шокерів: чому розширення повноважень Нацгвардії поставили на паузу

10 речей, які треба встигнути зробити до Сонячного затемнення 2025
Наступна новина

10 речей, які треба встигнути зробити до Сонячного затемнення 2025

Останні новини

Путін прокоментував санкції США та удари по Росії: відповідь буде

Путін прокоментував санкції США та удари по Росії: відповідь буде

Путін прокоментував новий пакет санкцій США та можливі удари по Росії Президент Росії Володимир Путін вперше публічно відреагував на новий пакет санкцій США, що впливають на російський енергетичний сектор, а також на
Китай засудив санкції США проти російської нафти як неспроможні для вирішення конфлікту в Україні

Китай засудив санкції США проти російської нафти як неспроможні для вирішення конфлікту в Україні

Китай рішуче засудив нові санкції США проти російських енергетичних компаній Міністерство закордонних справ Китаю висловило різку критику нових санкцій США, запроваджених проти російських енергетичних компаній. У Пекіні вважають, що ці дії лише
ЄС розглядає фінансування допомоги Україні через оборонні позики за пропозицією Кубілюса

ЄС розглядає фінансування допомоги Україні через оборонні позики за пропозицією Кубілюса

ЄС закликає до активізації інвестиційних фінансів для підтримки України Європейський комісар з питань оборонної промисловості Андрюс Кубілюс закликав країни ЄС активніше використовувати механізм інвестиційних позик для підтримки України. Йдеться про програму SAFE,
Індія та Китай зменшують імпорт російської нафти через зміни в геополітиці

Індія та Китай зменшують імпорт російської нафти через зміни в геополітиці

Купівлі російської нафти Індією та Китаєм суттєво скорочуються У жовтні 2025 року два найбільші покупці російської нафти — Індія та Китай — почали знижувати обсяги закупівель, що загрожує серйозними фінансовими наслідками для
Берлін погоджує позицію з Вашингтоном щодо санкцій проти «Роснефти»

Берлін погоджує позицію з Вашингтоном щодо санкцій проти «Роснефти»

Санкції США можуть вплинути на німецьку компанію Rosneft Deutschland Німецька компанія Rosneft Deutschland, що формально залишається дочірньою структурою російської «Роснефти», потрапила в центр міжнародного санкційного конфлікту. За інформацією Bloomberg, нові обмеження США
напочаток

Не пропустіть!

Трамп анонсує нові санкції проти Росії після провалу саміту з Путіним

Трамп анонсує нові санкції проти Росії після провалу саміту з Путіним

США готують новий пакет санкцій проти Росії Адміністрація президента США